مرجع افزونه و قالب های شیرترانیکس

مرجع شیرترانیکس,قالب,افزونه ,خرید آنلاین,فروشگاه,طراحی افزونه,قالب رایگان شیرترانیکس,افزونه سالم شیرترانیکس,افزونه رایگان شیرترانیکس

مرجع افزونه و قالب های شیرترانیکس

مرجع شیرترانیکس,قالب,افزونه ,خرید آنلاین,فروشگاه,طراحی افزونه,قالب رایگان شیرترانیکس,افزونه سالم شیرترانیکس,افزونه رایگان شیرترانیکس

مرجع افزونه و قالب های شیرترانیکس

دوستان عزیزی که به این وبسایت آمده اند ضمن خوش آمد گویی به استحضار میرسانیم کلیه ی قالب ها و افزونه ای موجود در این وبسایت برای شیرترانیکس می باشد و چنانچه افزونه ای به غیرشیرترانیکس قرار گرفت حتماخبر دهید .
با تشکر تیم مدیریتی سایت

شبکه های طراحی شده توسط ما
تماس بر خط
تبلیغات
    120x240

شیرترانیکس نسخه 1.6

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

شیرترانیکس نسخه 1.6

شیرترانیکس 1.6

با سلام امروز نسخه 1.6 جنجال بر انگیز رو برای شما دوستان عزیز میزارم

با تغییرات خوبی که شاهدش بودیم ولی بازم گلد رو من ترجیح میدم

با تشکر از 4 شیرترانیکس

پس از چند ماه بررسی و کار سرانجام نسخه پایدار شیرترانیکس 1.6.0 منتشر شد.

شیرترانیکس چیست؟

شیرترانیکس سیستم میکروبلاگ شبکه های اجتماعی با الگوی توییتر است که اولین بار چندین سال قبل توسط sharetronix.com منتشر شد.

هرچند که کارکرد اصلی شیرترانیکس برای گروه ها و کسب و کارهای کوچک تعریف شده بود اما به علت قابلیت توسعه راحت آن امکان استفاده به عنوان شبکه های اجتماعی بزرگ، دایرکتوری لینک، مرکز تیکت و پشتیبانی نیز میسر می باشد، هرچند که محدودیتی در نوع استفاده از آن نیست.

در حال حاضر کاربران ایرانی بزرگترین جامعه استفاده کنندگان شیرترانیکس می باشند!

چرا نسخه 1.6 ارائه شد؟

در حال حاضر نسخه های متفاوتی از شیرترانیکس ارائه شده که پرکاربرد ترین آن ها، نسخه 1.5 و 3 شیرترانیکس است.

(نسخه 3 را به همراه زبان فارسی از طریق sharetronix.com می توانید دریافت نمایید.)

نسخه 3 به علت تغییرهای زیاد توسعه آن برابر با صرف زمان و هزینه ای است که در قیاس با نسخه سری 1.5 قابل قیاس نمی باشد، به همین دلیل بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی همچنان استفاده از نسخه سری 1.5 را در اولویت استفاده خود قرار داده اند و استقبال کمتری از نسخه 3 صورت پذیرفته است.

آخرین نسخه پایدار و مناسب زبان فارسی چند سال قبل توسط آقای صابری و با استانداردهای زمان انتشار خود منتشر شد ولی با گذشت زمان و استفاده کاربران مشکلات متفاوتی در این نسخه شناسایی شد که به علت نبود بروزرسانی کاربران برای هر بار استفاده نیازمند طی کردن یک پروسه طولانی از اصلاحات بودند.

همچنین پراکندگی افزونه های منتشر شده و رعایت نشدن کپی رایت در خیلی از موارد باعث نارضایتی و کاهش انگیزه توسعه دهندگان شیرترانیکس شده بود.

در این شرایط ضرورت انتشار روزآوری جدید از شیرترانیکس، با پشتیبانی و بروزرسانی های منظم بیش از پیش حس می شد.

نسخه 1.6 شیرترانیکس گام اول در حرکت به سمت ساختارمند شدن توسعه شیرترانیکس در ایران و راحتی استفاده برای کاربران می باشد.

زمان بندی انتشار

کار بر روی نسخه 1.6 شیرترانیکس از مرداد ماه سال 92 شروع شد، شاید اگر تنها در اندیشه ارائه یک نسخه جدید بودیم می توانستیم در مدت یک یا دوماه نسخه را آماده و منتشر کنیم ولی زمان زیادی را صرف بررسی سناریوهای انتشار و روش های پشتیبانی نمودیم زیرا هدف تنها ارائه یک نسخه و رها کردن کار نبود.

انتشار نسخه 1.6.0 شیرترانیکس گام اول در مسیر حرکت است و در گام های بعدی در فواصل زمانی مختلف مشکلات احتمالی با ارائه نسخه های به روزرسانی رفع خواهند شد و قابلیت های سیستم به مرور زمان و همراه با روزآوری ها افزایش خواهد یافت و کاربران با کمترین دغدغه می توانند زمان خود را صرف گسترش شبکه اجتماعی خود نمایند.

گنجینه افزونه

یکی از مشکلات همیشگی کاربران یافتن افزونه های سالم و تست شده، و بدون مشکل برای شیرترانیکس است، از سوی دیگر ناشناس ماندن توسعه دهنده اصلی افزونه ها باعث شده که به روزی رسانی افزونه ها به سختی انجام شود و اگر هم ارائه دهنده مشکلات نسخه ای از افزونه خود را رفع کند کاربر مصرف کننده به سختی متوجه این موضوع شده و مدام باید در سایت های شیرترانیکسی به پرسش در این زمینه مشغول باشد.

بخش گنجینه افزونه شیرترانیکس را فراهم آوردیم تا ضمن انتشار پلاگین های سالم و تست شده کاربران به توانند با نام و سایت توسعه دهندگان شیرترانیکس در ایران آشنا شوند و کمتر دچار مشکلات ناشی از پلاگین های حفره دار شوند.

ادعای گروه برای شیرترانیکس

شعار گروه برای شیرترانیکس از هنگام تاسیس توسعه شیرترانیکس ایران بوده و روند حرکت و افزونه های منتشر شده این گروه در خصوص تحقق این شعار گویا می باشد.

گروه برای شیرترانیکس ضمن اعلام مخالفت خود با هرگونه انحصارگرایی در زمینه شیرترانیکس، از تمامی کاربران و توسعه دهندگان دعوت می نماید با ارائه راهکارها، پیشنهادات و نظرات خود به ما در زمینه به روزرسانی های آینده شیرترانیکس 1.6 همراهی و همکاری نمایند.

مسلما نسخه ارائه شده خالی از اشکالات نخواهد بود ولی اطمینان داریم با همراهی شما کاربران و توسعه دهندگان به سرعت می توان برای شیرترانیکس نیز مانند سایر سیستم های مدیریت محتوا روزآوری های منطقی و پشتیبانی ساختمند ایجاد نمود.

سخنی با توسعه دهندگان

در روند ارائه شیرترانیکس 1.6 سعی شد کمترین تغییرات در هسته سیستم شیرترانیکس صورت پذیرد تا افزونه های ارائه شده برای نسخه های پیشین با کمینه مشکلات مواجه شوند.

گنجینه افزونه های شیرترانیکس نیز به منظور حمایت از توسعه دهندگان ایجاد شده است در این بخش شما می توانید نام افزونه ، شماره نسخه ، نام خود و آدرس سایتتان را به راحتی وارد نمایید و ضمن حفظ کپی رایت و حقوق معنوی شما افراد بیشتری با محصولات شما آشنا خواهند شد.

نسخه 1.6 شیرترانیکس گام اول است برای ادامه ی راه منتظر کمک های شما توسعه دهندگان هستیم چون انحصارگرا نیستیم (:

پشتیبانی

انجمن برای شیرترانیکس جهت پشتیبانی و پاسخ دهی به سوالات کاربران در خصوص شیرترانیکس 1.6 آماده شده است اماهرشخص در هر کجا و به هر زبان برحسب دانش خود می تواند شیرترانیکس 1.6 را پشتیبانی نماید، تنها روزآوری های رسمی را از وبگاه برای شیرترانیکس دریافت نمایید.


دریافت
عنوان: شیرترانیکس 1.6
حجم: 4.61 مگابایت
توضیحات: شیرترانیکس 1.6

نظرات  (۱)

خیییییییییییلیییییییییییی ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی